January 4, 2012

Best of 2011. #8. Movies

1. We Need To Talk About Kevin
Poate e primul doar fiindcă e proaspăt văzut sau fiindcă n-am văzut încă prealăudatele The Artist, Shame sau chestia aia a lui Almodovar care am uitat cum se cheamă (glumesc, nu pun telenovele în top). Dar e unul dintre filmele cele mai intense, în ciuda lentorii, şi pline de semnificaţii, în ciuda tăcerilor, dintre ce am văzut în ultimii ani.

2. Drive 
Eroul optzecist, perfect şi cool. Şi eu care credeam că deceniul acela e cel mai ratat din toată istoria secolului trecut.

3. Autobiografia lui Nicolae Ceauşescu
Încă mă întreb dacă un străin, fără background-ul pe care îl avem noi, înţelege cu adevărat filmul ăsta. Şi uneori mă întreb dacă românii îl înţeleg.

4. Route Irish
La cât de mult am fugit de filmele despre Irak/Afganistan, trebuia să-l pun în top. Mi-a plăcut prea mult.

5. Never Let Me Go
O distopie aproape perfectă în inevitabilitatea destinelor personajelor şi al treilea film englezesc din top. Cred că am făcut o obsesie pentru cinematograful britanic.

>>>
Last year #1: Exit Through The Gift Shop
Care ar fi trecut pe doi, dacă aş fi văzut la timp Kynodontas.

>>>
Next: Magazines
Previous: TV Series, Albums, Concerts/Parties, Where to party, Romanian Albums, Short Movies, Party Makers


2 comments:

  1. "Autobiografia lui Nicolae Ceausescu" e 2010 clar

    ReplyDelete
  2. Pai da, dar eu l-am vazut anul asta :)

    ReplyDelete